Pri nákupe nad 60 EUR doprava zadarmo.
Vážení zákazníci, s ohľadom na súčasnú situáciu a vysokú vyťaženosť dopravných spoločností môže dôjsť k neskoršiemu doručeniu Vašej zásielky. Prosíme Vás o trpezlivosť a ďakujeme za pochopenie. Prajeme Vám príjemné nakupovanie.

FAQ

Často kladené otázky

Ako si môžem nechať odoslať svoju objednávku a koľko zaplatím za dopravu?

Objednávku z nášho e-shopu si môžete nechať posielať kuriérom spoločnosti Slovak Parcel Service (SPS) alebo 123kurier. V prípade, že sa Vás dopravca v čase doručenia nezastihne, zásielka bude uložená na jednom z výdajových miest, kde si ju môžete vyzdvihnúť osobne. Za dopravu v rámci Slovenskej republiky zaplatíte od 2,80 EUR.

Prepravné ceny sú platné v prípade zaplatenia plnej ceny objednávky zákazníkom pred jej odoslaním. V opačnom prípade účtujeme navyše dobierku vo výške 0,90 EUR.

Ako môžem zaplatiť za svoju objednávku?

Za objednávku môžete zaplatiť online kreditnou kartou prostredníctvom platobnej brány GoPAY alebo dobierkou. Online platba je bezplatná. 0,90 EUR (v hotovosti alebo kreditnou kartou) zaplatíte priamo dopravcovi na určenej adrese.

Ako zaplatím za svoju objednávku v hotovosti na dobierku?

Ak si vyberiete spôsob doručenia na dobierku, zaplatíte celú sumu v momente, keď si balík od kuriéra vezmete alebo si ho vyzdvihnete vo výdajnom mieste dopravcu. Za dobierku vám budeme účtovať 0.90 EUR bez ohľadu na cenu objednávky.

Čo mám robiť, keď sa mi nepodarilo uskutočniť platbu online za objednávku e-shopu?

Ak Vám „spadne“ prehliadač počas platby alebo sa stane niečo iné, čo vám znemožňuje uskutočniť platbu, nemusíte vytvoriť novú objednávku. Na stránke Stav objednávky kliknite na políčko „Znova objednať“ a pokračujte v platbe za poslednú objednávku.

Zvoľte menu
EUREuro